Platba a doprava

Možnosti plateb

Cenu produktů a náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy uhradíte následujícími způsoby.

Platba kartou

  • přijímáme internetové platby kartami VISA a MasterCard
  • platba je bezpečná
  • zdarma, úhrada ihned

Platba převodem

  • naše číslo účtu : 240334720/0600 (Moneta)
  • variabilní symbol (VS) platby je číslo Vaší objednávky
  • zdarma, úhrada za 1-3 pracovní dny

Platba na dobírku

  • za zboží zaplatíte (hotově nebo platební kartou) přepravci, na Vámi určené adrese 
  • cena 39 Kč (vč. DPH)

Platba hotově nebo kartou

  • pokud si vyzvednete zboží na naší pobočce, můžete zaplatit hotově nebo platební kartou při převzetí
  • v případě výběru "Naším kurýrem" zaplatíte zboží hotově při převzetí zboží - služba je zatím dostupná jen v Plzni

 


Informace o dopravě

Při objednávce nad 1500 Kč (vč. DPH) doprava ZDARMA.

Za vyzvednutí na pobočce neplatíte ani korunu navíc.

blobid0-1

PPL ParcelShop - výdejní místa 

Cena dopravy 89 Kč

(ZDARMA od 1500 Kč)

blobid0-1

PPL - doručení na adresu

Cena dopravy 149 Kč

(ZDARMA od 1500 Kč)

Zasilkovna

Zásilkovna - výdejní místa a Z-BOX

Cena dopravy 89 Kč

(ZDARMA od 1500 Kč)

Zasilkovna

Zásilkovna - doručení na adresu

Cena dopravy 99 Kč

(ZDARMA od 1500 Kč)

balikovna logo

Balíkovna - doručení na poštu

Cena dopravy 75 Kč

(ZDARMA od 1500 Kč)

kuryr_plzen

Náš kurýr - rozvoz po Plzni

Cena dopravy 69 Kč

(ZDARMA od 1500 Kč)


(Ceny uvedeny včetně DPH.)


Termín dodání a dostupnost produktů

  • Zásilky odesíláme obratem po obdržení plné částky.
  • V případě platby dobírkou zásilky, které jsou označené jako "Skladem" odesíláme nejbližší možný den.
  • Jedinou překážkou rychlé expedici může být dočasná nedostupnost některého z Vámi objednaných produktů. Pokud taková situace nastane, budeme Vás neprodleně kontaktovat a domluvíme se s Vámi na nejvhodnějším řešení. 
  • Pokud jste z Plzně, můžete využít možnosti dopravy "Náš kurýr", kdy zboží skladem rozvážíme následující pracovní den po celé Plzni.

 


Na co si dát pozor při přebírání zásilky?

Před převzetím pohledem zkontrolujte celý balík, zda není rozbalený, potrhaný, otlučený, promáčknutý či jinak poškozený. Pokud bude vše v pořádku, pak jsme rádi i my. Vždy každou zásilku pečlivě balíme a chráníme tak produkty před poškozením, i přesto se občas stane, že balík nedorazí k zákazníkovi v pořádku. Pro tyto případy jsme Vám sepsali několik bodů v závislosti na situaci.

1. Balík je viditelně poškozený?

Pokud tomu tak bude a na místě je přítomen řidič či obsluha výdejního místa, zkontrolujte obsah zásilky společně s nimi. Pokud bude obsah poškozený, zásilku nepřebírejte, sepište s obsluhou reklamační protokol. Následně nás kontaktujte na emailu info@vitalfresh.cz s číslem Vaší objednávky.

2. Balík poškozený není, obsah balíku ano?

V tomto případě je potřeba jednat rychle. Poškozenou zásilku nafoťte a kontaktujte přepravní společnost ideálně do 24 hodin, čímž spustíte proces reklamačního řízení. Čím později bude přepravní společnost informována o poškození, tím pravděpodobněji ji následně zamítnou.

3. Zásilku jsem vyzvedl v boxu bez obsluhy, co teď?

Platí stejná pravidla, jako v případě č. 2. Jelikož na místě nebyla obsluha, nebylo možné poškozenou zásilku na místě reklamovat. Proveďte tedy stejné kroky, jako v případě č. 2.

4. Mám Vás informovat o poškození?

Vždy nás prosím informujte o poškození emailem na info@vitalfresh.cz. Vždy uvádějte číslo Vaší objednávky. Budeme Vám v daném případě maximálně nápomocni a pokud to bude jen trochu možné, budeme s přepravní společností komunikovat a tlačit na co nejrychlejší vyřízení.